Magické runy
16. 11. 2007
Ohnivý šíp | |
1.Kruh magie | |
Ohnivý šíp je základním kouzlem ohnivé školy magie. Nechybí v arzenálu žádného mága. Z rukou mága vyletí střela magického ohně, která poškodí cíl. Tímto kouzlem moc neuspějete proti ohnivým golemům a ještěrkám, které jsou vůči ohni imunní. | |
Spotřeba many | 1 |
Poškození | 30 |
Cena | 300 |
Světlo | |
1.Kruh magie | |
Světlo je první Innosův dar lidstvu. Nad mágem se objeví magická koule, která osvětlí přilehlé okolí. Velmi užitečné kouzlo v temných místech, jako jsou rudné doly. Škoda že si jej hra nepamatuje po loadu. Dobra trvání kouzla je 5 minut. | |
Cena | 300 |
Ledový šíp | |
1.Kruh magie | |
Ledový šíp je základní kouzlo vodní magie. Skvěle působí i na silnější ohnivá monstra. Z rukou mága vyletí střela magické energie, která zraní cíl. Ledové příšery jsou vůči jemu imunní. | |
Spotřeba many | 1 |
Poškození | 20 |
Cena | 500 |
Uzdravení | |
2.Kruh magie | |
Adanos viděl, že lidé umírají a že je to vůle Beliarova, který si přeje, aby tomu tak bylo. Pravil: nebudu se vůli Beliarově protivit, dám však lidstvu moc léčení. Léčí 10 zdraví za bod many. Vynikající kouzlo, když máte dostatek many, nepotřebujete lektvary života. do vyčerpání | |
Spotřeba many | to nevim |
Cena | 500 |
Úder větru | |
2.Kruh magie | |
Vyvolá vítr, který odvane cíl dále od vás a přitom mu při dopadu způsobí zranění. Zraňuje cíl 10 body za bod many. | |
Spotřeba many | 3 |
Cena | 200 |
Ohnivá koule | |
3.Kruh magie | |
Druhý dar, který dal Innos dětem ohně. Z rukou mága vyletí žhnoucí ohnivá koule, která zapálí své oběti a způsobuje jim velkou bolest. Vynikající kouzlo. Zraní jen jeden cíl | |
Spotřeba many | 5 |
Poškození | 30 |
Cena | 700 |
3.Kruh magie | |
Druhý dar, který dal Innos dětem ohně. Z rukou mága vyletí žhnoucí ohnivá koule, která zapálí své oběti a způsobuje jim velkou bolest. Vynikající kouzlo. Zraní jen jeden cíl |
Ledový blok | |
3.Kruh magie | |
Kouzlo chrámu mágů vody. Z rukou mága vyletí proud letu směrem k cíli. Zasáhne-li, uvězní jej do ledu. | |
Spotřeba many | 3 |
Poškození | 50 |
Cena | 700 |
Kulový blesk | |
3.Kruh magie | |
Kulový blesk je kouzlo, které už stojí za to. Z rukou mága vyletí magická koule na jeden cíl. Zasáhne-li, zraní i všechny okolo. | |
Spotřeba many | 5 |
Poškození | 20 |
Cena | 700 |
Telekineze | |
3.Kruh magie | |
Telekineze je známé kouzlo z každého RPG. Slouží k přitahování nedosažitelných předmětů. Ve hře jej ale užijete jen ve specifických situacích. | |
Spotřeba many | |
Cena | 700 |
Šarm | |
3.Kruh magie | |
Z nepřátelsky naladěné NPC se stane váš přítel. | |
Spotřeba many | 3 |
Cena | 700 |
Blesk | |
4.Kruh magie | |
Zraní útočníka bleskem. do vyčerpání | |
Spotřeba many | to nevim |
Poškození | 25 |
Cena | 700 |
Ovládnutí | |
4.Kruh magie | |
Dokáže ovládnout KAŽDOU smrtelnou NPC, délka sesílání závisí na síle cíle. | |
Spotřeba many | |
Cena | 700 |
Smrt nemrtvému | |
4.Kruh magie | |
Smrt nemrtvému je pravé kouzlo Nekromantů. Z rukou mága vyletí směrem k cíli oblak magické energie a při kontaktu s nemrtvou hmotou zabíjí. Je to vynikající, rychlé a účinné kouzlo, kterým odrovnáte každou nemrtvou bestii. Neexistuje nic nemrtvého, co by účinkům odolalo. | |
Spotřeba many | 5 |
Poškození | 9999 |
Cena | 1100 |
Ohnivá bouře | |
4.Kruh magie | |
Ohnivá bouře je v postatě ohnivá koule s plošným efektem. Z rukou mága vyletí výboj magické energie k jednomu cíli. Pokud zasáhne, zraní i živé objekty v blízkém okolí cíle. Výhodou Ohnivé bouře je, že můžete regulovat zranění. To závisí na tom, jak dlouho budete kouzlo "tlakovat". | |
Spotřeba many | 10 |
Poškození | 50 |
Cena | 1100 |
Pyrokineze | |
4.Kruh magie | |
Pyrokineze je jedno z nejlepších kouzel magie Spáče. Z rukou mága vyletí proud magické energie směrem k jednomu cíli. Aby bylo kouzlo účinné, musíte neustále čarovat (držet CTRL + kurzor nahoru), tím znemožníte cíli v jakékoli akci a můžete jej nerušeně dodělat. Hodí se ale pouze v boji jeden na jednoho. do vyčerpání | |
Spotřeba many | |
Poškození | 20 |
Cena | 7 |
Větrná pěst | |
4.Kruh magie | |
Silnější a účinnější verze úderu větru. | |
Spotřeba many | 8 |
Poškození | 15 |
Cena | 900 |
Ohnivý déšť | |
5.Kruh magie | |
Ohnivý déšť je nejlepší kouzlo školy Ohně. Z rukou mága vyletí proud magického ohně k nebesům. Následně se snese k zemi jako déšť a spaluje vše, s čím přijde do kontaktu. Vynikající plošné kouzlo na hromadné ničení. | |
Spotřeba many | 15 |
Poškození | 100 |
Cena | 1 |
Ledová vlna | |
5.Kruh magie | |
Ledová vlna je v podstatě ledový blok v plošném efektu. Zakouzlíte-li toto kouzlo, vše okolo vás bude pohlceno do neprostupného ledu. Já osobně jsem toto kouzlo nepoužíval vůbec. | |
Spotřeba many | 8 |
Poškození | 50 |
Cena | 1 |
Dech smrti | |
6.Kruh magie | |
Tuto runu získáte od posledního nemrtvého skřetího šamana v chrámu Spáče. | |
Spotřeba many | 5 |
Poškození | 100 |
Cena | 1500 |
Smrtelná vlna URIZIELU | |
6.Kruh magie | |
Nejsilnější kouzlo hry. Získáte jej jen za magické charaktery vyjmutím runy z meče Uriziel. Při zakouzlení z vaší pozice vyletí vlna magické energie do všech směrů a ubližuje všemu živému i nemrtvému. Vynikající kouzlo na ničení velkých skupin nepřátel. | |
Spotřeba many | 10 |
Poškození | 200 |
Cena | 10000 |
Teleport k mágům Ohně | |
Nachází se v jedné z truhel ve staré Xardasově věži. Získáte ji až těsně před koncem hry. Teleportuje do prvního patra budovy mágů Ohně ve Starém táboře. | |
Spotřeba many | 5 |
Cena | 0 |
Teleport k mágům Vody | |
Získáte od Saturase po dokončení úkolu s ohnisky. Teleportuje na kouzelný pentagram u mágů Vody. | |
Spotřeba many | 5 |
Cena |
Teleport k nekromantovi | |
Získáte od démona strážící vstup do Xardasovy věže. Teleportuje na kouzelný pentagram v Xardasově věži. | |
Spotřeba many | 5 |
Cena | 0 |
Teleport do tábora v bažinách | |
Získáte od Cor Angara po smrti Y Beriona. Teleportuje na chrámové náměstí v táboře v bažinách. | |
Spotřeba many | 5 |
Cena |